Doncs no sé on és el problema.
La Silvia Orriols treballa pel seu territori i la seva gent.
Pot tenir altres idees més o menys discutibles, pero no és pas el dimoni.
N'hi ha d'altres en canvi... que ho fan tot per destrossar Espanya sencera i no son precisament pas conservadors d'ultradreta.
Panxacontent
Doncs no sé on és el problema.
La Silvia Orriols treballa pel seu territori i la seva gent.
Pot tenir altres idees més o menys discutibles, pero no és pas el dimoni.
N'hi ha d'altres en canvi... que ho fan tot per destrossar Espanya sencera i no son precisament pas conservadors d'ultradreta.