És a dir, com són rics,… És a dir, com són rics, poden adaptar la llei i el que ells anomenen justícia al seu interès, i anar fent.. El contraban és cosa de pobres. Respon
És a dir, com són rics,…
És a dir, com són rics, poden adaptar la llei i el que ells anomenen justícia al seu interès, i anar fent..
El contraban és cosa de pobres.