Andorra expressa el seu condol a Veneçuela després dels terratrèmols
Tor ha manifestat el suport de l’Executiu a les persones afectades pels sismes que han provocat nombroses víctimes mortals
La ministra d’Afers Exteriors d’Andorra, Imma Tor, ha expressat aquest dijous el condol del Govern als familiars de les víctimes dels terratrèmols que han sacsejat Veneçuela i ha traslladat la solidaritat del país amb el poble veneçolà davant la tragèdia.
A través d’un missatge publicat a les xarxes socials, Tor ha manifestat el suport de l’Executiu andorrà a les persones afectades pels sismes que han provocat nombroses víctimes mortals i importants danys materials. “Condol als familiars de les víctimes i solidaritat d’Andorra amb el poble de Veneçuela pels terratrèmols que han sacsejat avui el país”, ha escrit la ministra.
El missatge arriba mentre els equips d’emergència continuen treballant a les zones més afectades per localitzar possibles supervivents i assistir les persones damnificades. Les autoritats veneçolanes han decretat l’estat d’emergència davant la magnitud dels danys causats pels moviments sísmics.
Els equips d’emergència continuen treballant intensament a Veneçuela després del doble terratrèmol que va sacsejar el país durant la matinada de dimecres a dijous.
Segons les darreres dades facilitades per les autoritats, almenys 164 persones han mort i 971 han resultat ferides, mentre els serveis de rescat busquen supervivents entre les runes dels edificis esfondrats.
Els dos sismes, de magnitud 7,2 i 7,5 a l’escala de Richter, es van produir amb només 39 segons de diferència i van tenir l’epicentre prop de la localitat de Yumare, al nord del país.