Més de 300 fidels del Bisbat d’Urgell participen en la vetlla de pregària amb el Papa Lleó XIV a Montjuïc

Els participants provenien de tots els arxiprestats del territori diocesà i presentaven un perfil molt divers

ANA
ANA
per l’autor La Veu Lliure
1 minuts de lectura
Publicat el dimecres, 10 juny 2026 - 11:30

Barcelona va acollir aquest dimarts la vetlla de pregària amb motiu de la visita del Sant Pare, que va comptar amb la participació de més de 300 fidels del Bisbat d’Urgell.

La resposta a la convocatòria va ser molt elevada des del primer moment, fins al punt que les inscripcions es van completar en pocs dies. Des de la Secretaria General del Bisbat es van gestionar les peticions rebudes per correu electrònic, telèfon i xarxes socials fins a omplir totes les places disponibles.

Per facilitar el desplaçament fins a Montjuïc, es va organitzar un servei d’autocar que, davant l’alta demanda, es va ampliar a dos vehicles. Finalment, prop de 90 persones van optar per aquest transport col·lectiu.

Els participants provenien de tots els arxiprestats del territori diocesà i presentaven un perfil molt divers, amb presència de famílies, matrimonis, catequistes, joves, religiosos i laics compromesos.

La jornada es va viure com un moment de comunió, reflexió i pregària compartida entre els fidels, en el marc de la visita del Papa Lleó XIV a la ciutat.

 

Afegeix un comentari nou

HTML restringit

  • Etiquetes HTML permeses: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.
  • Les adreces web i de correu electrònic es transformen en enllaços automàticament.
CAPTCHA
Esta pregunta es para comprobar si usted es un visitante humano y prevenir envíos de spam automatizado.

Notícies relacionades