S'estrena l'Andorra Cycling Masters amb l'ombra de la polèmica per la despesa pública
La peça mostra allò que queda fora de focus permetent a l’espectador gaudir d’un contingut únic i absolutament exclusiu
El documental Andorra Cycling Masters s’ha projectat aquest vespre davant de 300 persones als cinemes Illa Carlemany. Una preestrena que ha tingut lloc tot just un dia abans que la producció arribi a la plataforma mundial DAZN, que la distribuirà a més de 120 països. A l’acte hi han assistit totes aquelles persones, empreses i institucions implicades en el projecte, així com també la premsa del país i diversos representants de la federació i equips ciclistes. Aquest mateix vespre, a les 21 hores, hi ha prevista una segona projecció gratuïta per a totes aquelles persones interessades a ser les primeres en veure l’audiovisual.
Declaracions de Torres
El ministre de Turisme i Comerç, Jordi Torres, ha destacat que “gràcies a l’interès que generen aquests quatre ciclistes i a una prova totalment innovadora, Andorra es veurà arreu del món, una fita inassolible amb la promoció habitual”. A més, ha recordat que “a banda de DAZN, la setmana vinent el documental també s’inclourà a Movistar+ Espanya i, posteriorment, es podrà veure a plataformes internacionals, com ESPN, Discovery+, HBO Max, Amazon Prime Video i TV Azteca entre altres, ampliant encara més el seu abast global”.
El director del documental, José Rueda, ha destacat que “el documental ofereix una mirada única a tot allò que va passar dins i fora de la carretera, des dels detalls tècnics de cada prova fins als moments més íntims, espontanis i desconeguts de la convivència entre els quatre ciclistes” – Tadej Pogačar, Jonas Vingegaard, Primož Roglič i Isaac Del Toro – durant l’estada a Andorra.
Contingut i valor esportiu
La peça mostra allò que habitualment queda fora de focus –els diàlegs postmeta, les sensacions a peu de carretera, les impressions abans i després de cada esforç–, permetent a l’espectador gaudir d’un contingut únic, proper i absolutament exclusiu. Tot plegat, mentre es posa en valor la història esportiva d’Andorra, amb una xarxa de 21 ports de muntanya i condicions idònies que, cada any, atrauen milers de ciclistes professionals i aficionats.
Col·laboradors del projecte
El projecte s’ha realitzat amb la col·laboració d’IPG Mediabrands Entertainment, especialitzada en grans formats internacionals, i Wakai, part de WAP MEDIA GROUP, responsable d’alguns dels documentals esportius més destacats dels últims anys sobre el FC Barcelona, el Real Madrid o Marc Márquez.
Notícies relacionades
Els ingressos del sector públic creixen un 9,2% i impulsen el superàvit del segon trimestre
VÍDEO | FEDA completa el desmantellament de la línia d’alta tensió entre Encamp i Grau Roig
Andorra registra una ocupació del 50,13% a l’octubre, la millor des dels registres del 2018
El Govern redueix l’endeutament fins al 30% del PIB, el nivell més baix en més d’una dècada
AR+i i el Barcelona Supercomputing Center, plegats per impulsar el català a l'àmbit digital
La CEA afirma que Govern estudia una quota única que uniria les temporades d'hivern i estiu