Més de 300 fidels del Bisbat d’Urgell participen en la vetlla de pregària amb el Papa Lleó XIV a Montjuïc

Els participants provenien de tots els arxiprestats del territori diocesà i presentaven un perfil molt divers

ANA
ANA
por el autor La Veu Lliure
1 minutos de lectura
Publicado el Miércoles, 10 Junio 2026 - 11:30

Barcelona va acollir aquest dimarts la vetlla de pregària amb motiu de la visita del Sant Pare, que va comptar amb la participació de més de 300 fidels del Bisbat d’Urgell.

La resposta a la convocatòria va ser molt elevada des del primer moment, fins al punt que les inscripcions es van completar en pocs dies. Des de la Secretaria General del Bisbat es van gestionar les peticions rebudes per correu electrònic, telèfon i xarxes socials fins a omplir totes les places disponibles.

Per facilitar el desplaçament fins a Montjuïc, es va organitzar un servei d’autocar que, davant l’alta demanda, es va ampliar a dos vehicles. Finalment, prop de 90 persones van optar per aquest transport col·lectiu.

Els participants provenien de tots els arxiprestats del territori diocesà i presentaven un perfil molt divers, amb presència de famílies, matrimonis, catequistes, joves, religiosos i laics compromesos.

La jornada es va viure com un moment de comunió, reflexió i pregària compartida entre els fidels, en el marc de la visita del Papa Lleó XIV a la ciutat.

 

Añadir nuevo comentario

HTML Restringido

  • Etiquetas HTML permitidas: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Saltos automáticos de líneas y de párrafos.
  • Las direcciones de correos electrónicos y páginas web se convierten en enlaces automáticamente.
CAPTCHA
Esta pregunta es para comprobar si usted es un visitante humano y prevenir envíos de spam automatizado.

Notícies relacionades