Habitacio.ad nega tenir el web en manteniment per pressions governamentals: "Aviat tornarà a estar actiu"
Habitacio.ad assegura que compleix amb la reglamentació vigent i que actua dins del marc legal establert
Davant les especulacions aparegudes a xarxes socials sobre un possible canvi en la seva activitat o en la seva línia editorial per suposades pressions governamentals arran de queixes d’alguns propietaris, Habitacio.ad ho ha desmentit categòricament en declaracions a La Veu Lliure.
El portal ha negat que hi hagi cap relació amb pressions externes i ha explicat de manera directa la situació actual: “No, no és per això. Estem fent canvis a la web i en uns dies hauria de tornar a estar operativa.”
En relació amb el marc normatiu, Habitacio.ad assegura que compleix amb la reglamentació vigent i que actua dins del marc legal establert. En aquest sentit, el mitjà també fa referència a la situació institucional actual i a la seva voluntat de col·laboració amb les autoritats competents.
“Pel que fa a la reglamentació actual, la complim. Estem al corrent del que han dit de la ministra Marsol i per això col·laborarem estretament amb el ministeri de Presidència, Economia, Treball i Habitatge d’Andorra. Ens hem apropat a ells i estem esperant una resposta de la seva part perquè tot sigui el més transparent possible.”
Afegeix un comentari nou
Notícies relacionades
Les altes pressions mantenen el temps estable, però augmentarà la nuvolositat durant el dia