Un accident entre un cotxe i una moto provoca retencions a l'N-145 entre la Seu i Andorra
Arran de l’accident s’han activat diversos serveis d’emergència, amb una patrulla dels Mossos d’Esquadra
Un xoc entre un cotxe i una motocicleta a la carretera N-145 ha generat aquest diumenge al vespre importants afectacions al trànsit entre La Seu d'Urgell i Andorra. L’accident ha obligat a circular amb dificultats i ha provocat cues de més de dos quilòmetres en ambdós sentits de la via.
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, el sinistre s’ha produït a les 19.28 hores al punt quilomètric 0,3 de la N-145, molt a prop de la Seu d’Urgell. Les retencions han afectat especialment el sentit nord, amb cues que han arribat fins a l’entrada de Castellciutat en direcció al Principat d’Andorra.
Arran de l’accident s’han activat diversos serveis d’emergència, amb una patrulla dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i una ambulància del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que s’han desplaçat fins al lloc dels fets per atendre la incidència i restablir la circulació.